FINALLY

MEN ÄNTLIGEN !!!!
behöver jag säga att jag har haft lite abstines eller? haha. Det trodde jag aldrig men det är juh som man säger, man vet inte vad man hade förrän man mist det! Så sant som det är sagt. Jag hade juh 1000 saker jag skulle blogga om men för att inte få ett enda stort novellinlägg så delar jag upp det på flera under dagens gång. Jag ska juh blogga om
helgen i dalarna, resultatet från viktnergången (jag vägde mig där nere ), vad kenneln tyckte om boyen :)

sitter nu här och käkar lite frukost efter att ha vart ut på en långpromenad med hunden. En tomat och keso.. jag kan inte säga att keso är speciellt gott men det är nyttigt så ja xD ja kör på det.. sen är det skönt att växla lite från alla ägg också haha.

ja jag ska väl äta upp detta så återkommer jag sen :)

ciaooo



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0