Farmor

Var, som jag sa förut idag, över till farmor och hälsade på med Linda. Det var mycket ovant att se henne måste jag säga. För det första har jag inte vart och hälsat på henne på ja ngt år. Pinsamt att säga men så är det. Dels för att ja inte bott här och sen för att hon är senil och bara säger gaga. Ja ni förstår kankse varför jag inte 
vart där, ingen ursäkt egentligen men men... bättre sent än aldrig iallafall :) Jag kände ärligt inte igen henne för det
första hade hon långt hår nu och hon har alltid haft kort, permanentat hår och för det andra hade hon gått upp lite i vikt vilket ja gjorde att jag inte kände igen henne först. Men sen när hon skrattade och tittade på en såg jag att det var hon. Så skönt att äntligen kommit dit igen måste jag säga. Nästa gång ska jag ta med mig Boyen. Kanske blir hon lite piggare då :)

Nu ska jag och syrran laga lite käk.
kraaam

Postat av: Magdalena

HAHA omg, det låter ju bra på ett jobb där man kan vara ensam flera timmar! xD

2008-04-08 @ 19:56:19
Postat av: Linda

Ja när jag har fått internet och tid :P
Haha!

2008-04-08 @ 21:30:58
URL: http://justmadde.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0