Dålig uppdatering

image375
oj förlåt för dålig uppdatering idag men jag har faktiskt knappt suttit vid datan idag. Vaknade sent, var ut på långpromenad och sen käkade jag och var på bowling och handlade efter det. har jag bara kollat på tv för jag fick fruktansvärd huvudvärk när jag var och handlade, trevligt! När jag handlade passade jag på att handla en ny rengöringsprodukt för hyn. Valde denna gång Garnier Pure Daily Cleansing gel. Har använt produkter från Garnier Pure förr och vart extremt nöjd så jag har höga förväntningar på denna med. Testade den nu ikväll och hela mitt ansikte känns haha. Det lixom sved till. Hoppas den rensar ut skiten nu också haha. Inte för att jag har så dålig hy men alltid skönt när man känner att något händer hehe.

Nu är det sex and the city på trean. Vi hörs =)

Postat av: Magdalena

Haha NEJ det var inte meningen, jäkla dampdator xD
Hoppas den funkar bra :)

2008-04-16 @ 23:06:44


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0