ÄNTLIGEN!!

image345

ÄNTLIGEN kom mitt paket från Halens som jag beställde i februari !! Den innehöll en våg, en stavmixer,
en tröja trill Fredde, och två toppar till mig. Vågen var den största anledningen till att jag ville ha paketet någon gång!

Det roliga är att T-Shirten beställde jag i min vanliga storlek och den var lite för stor och den rosa tunikan beställde jag i en storlek mindre för att jag ska kunna ha den till sommaren och den satt perfa :O haha. Antar att det var stora storlekar men kändes bra ändå ;)

1. Tunika 199.90 kronor men jag köpte den för 129 tror jag det var.
2. Top minns inte priset och jag hittar den inte på sidan längre så kankse är slutsåld?
3. Våg 129 kronor



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0