Ångest

Jag har fortfarande ångest över hur jag ska göra imorgon. Jag ska juh som sagt ändra mät- och vägdagen till måndagar istället för onsdagar. Känns lättare att ha det i början av veckan inte sant? haha. Dock vet jag inte över hur jag ska göra med själva måtten. Om jag ska skriva ut dem eller inte. Jag vill på ett sätt för att se själv min framgång men på ett sätt är jag osäker just på grund av att jag hatar att vara med på helkroppsbilder exempel och nu ska man plötsligt "blotta" sig på ett sätt som ALLA kan se. Gaaaaah hata detta! haha. Jag får se hur jag gör imorgon. Jag läre nog hinna ändra mig 10 gånger till haha.

Postat av: Magdalena

Det är säkert många som blir peppad om du skriver ut måtten, men gör inget som du inte vill =)
Man köper vanliga glastallrikar, lack-lim och dekorpapper. Sen limmar man först över hela tallriken, lägger på pappret och limmar ovanpå det. Färdigt =D
jag har inte hört att jag jobbar än iaf, och alex har inte sagt nått om att dom inte ska komma, så jag antar att dom sover kvar här! Gör du det med eller ska du hem? =)

2008-04-06 @ 18:55:16
Postat av: Magdalena

Jaha, det visste jag inte ens, haha! Bra att du sa det så jag vet =)
Näe jag har ingen aning om vart han ska vara, har inte hört ett ljud om det! Skumt att dom inte har skrivit ut när det är mindre än en vecka kvar...

2008-04-06 @ 19:07:31
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Magdalena

Haha jag menade att jag inte visste att hon inte skulle komma, vad menade du? xD Men nu har jag iaf kollat våningen i stan, birsta och stadshuset. Han står inte med i kalendern nånstans...

2008-04-06 @ 19:14:34
Postat av: Angel

Tack för din kommentar i min blogg och lycka till själv med GI-metoden.

Jag har idag fredagar som min vägdag och det är toppen. Förr hade jag också måndagar men märkte snabbt att helgens bravader visade sig på vågen direkt. Nu har jag lite tid tills på fredag att kompensera helgens infall.

Hälsningar Angel

2008-04-07 @ 08:59:15
URL: http://angelwings.bloggagratis.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0