uppdateringar

Hejsan hejsan. Jag upptäckte att det var ett tag sen jag bloggade (a) sorry för det men jag har inte heller haft ngt internet.. sen har jag väl lixom inte vart på humör heller.. man kan kortfattat säga att killar strular till det lätt och just nu har jag inte så stora förhoppningar eller glädje över killar haha... men men man åker väl ner för att ta sig upp eller hur? hha..

i veckan hoppas jag att jag får internet... det är ett litet papper från telia som väntar men som mer troligt har åkt till USA en vända oxå -.- men ja som sagt.. hoppas hoppas det kommer i veckan (a)

imorgon ska jag ha dildoparty haha :) Vet inte hur vi ska få plats men det ordnar sig väl ahhahah :) Vi blir ca 10 tjejer som kommer hem till mig, dricker lite och sedan drar ut på krogen.. sist jag var ut på krogen raggade några men fy n'ä.... nada för mig haha xD
vart är alla dem där man lixom tappar andan av? eller just det.. dem skulle juh inte ragga på mig ;) haha

näe ni folks.. nu ska jag kika vidare på allt jag missat.. see ya later

Postat av: Magdalena

Haha vi får väl se^^ Kom ju fasen nyss därifrån! Hoppas ni får kul imorrn! Jag fick mina grejor idag, men asså jag får inte igång ena grejen!! Kul om den inte funkar, haha!

2007-09-20 @ 17:18:14
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0