sen uppdatering

Jag har packat heeela dagen lång -.- Känns som om jag inte har gjort något annat. Åkte in till Hudik idag vid typ 11-tiden med Fredde och hans mamma för jag skulle köpa lite flyttkartonger och hem och börja med eländet. Det gick bra och 12 flyttkartonger är nu i min ägo haha. Hämtade även ut kameran och den funkar :) Nu kan jag även filma så det känns bra *mohaha* Madde regissör nästa haha

Jag mådde så illa och hade ont i huvudet när jag kom hem så jag packade några lådor och några säckar med kläder sen var jag tvungen att lägga mig och vila ett tag.. notera att ett tag tog 4 timmar haha. Mamma ringde vid 7 och vi snackade fram till 9 ungefär då jag började titta på House. Ola loggade även in samtidigt så jag lyckades roffa åt mig 2 svar oxå ; ) alltid lika trevligt hehe.

Nu sitter jag på sena natta och skriver några rader (medan jag har internet) och för att göra mig tröttare vilket inte verkar funka -.-' men jag har bestämt mig för att lägga mig och sova efter detta inlägg för jag har en lång dag framför mig imorgon om allt vill funka som det ska. Läre skriva några rader imorgon oxå innan jag kilar så ni vet va som gäller haha..

God natt på er :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0