lägenhetstrubbel på hög nivå

Det som jag trodde skulle vara en lättnad blev plötsligt lite smått jobbigt.. asså för er som inte vet vad jag snackar om kan jag ta det lite snabbt nu (a) grejen är den att jag sagt upp min lägenhet i hudik för att jag skulle flytta till harmånger för att få ha katterna ute och komma närmare fredde eftersom vi är som typ tillsammans igen (a) så har jag haft lite ont i magen över hur ja ska ha råd med dubbla hyror i tre månader eftersom lägenheten jag vill ha är inflyttningsbar i januari... och det skulle ja inte haft råd med och så.. sen pratade jag nyss med min kära vän Carro som visade sig var ute efter en lägenhet och vilken lägenhet ska hon inte ta om min :D haha
Madde skitglad, Carro skitglad och hyresvärden glad antar ja ... MEN problemet nu är om jag ska stanna kvar i stan i december och ta ettan eller om ja ska flytta in med fredde nu på två veckor så Carro kan ta den redan i december?

nästa problem är nu att OM det blir så att jag tar ettan vill jag nog inte hålla på mer med fredde... känns lixom fel att bo 200 meter ifrån honom och så vara tillsammans och sen kankse flytta tillsammans igen.. och det går inte att bo två här i hans eftersom den är för liten och det kommer inte gå att få plats med mina saker :( och då vill jag flytta till en större mitt emot freddes men det vill itne han.. lixom bläää !!!!!

så nu är frågan vad fredde vill och vad det finns för lägenheter.. visst jag älskar fredde och kanske inte är bra om vi flyttar tillsammans så fort igen men lixom det smärtar att bo så nära men veta att han inte vill bo med mig... tänk er själva lixom :( men men vet mer när han kommer hem och imorgon när jag talat med hyresvärden :)

jag hoppas bara detta ordnar sig så fort som möjligt.. detta är bara jobbigt -.-
sen nästa problem.. JOBB !!!!!!!!!









                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0