Helgen

Ja jag känner att jag uppdaterar allt för sällan här och jag är ledsen (a) men det blir lixom inte så ofta när jag inte sitter vid datan annars heller. Blivit lite av det på senaste.. man har lixom bara kollat dittan och dattan och då glöms bloggen bort haha. Och eftersom jag inte har så många läsare känns det som om man bloggar för sin egen skull vilket inte behövts på ett tag.. ialalfall inte haft tid eller lust haha.. shit vad jag babblar :O

iallafall.. fredagen var jag och fredda hit till lägenheten för att mata katterna och donade lite.. minns inte så jättebra om jag ska vara ärlig (a) Sen på kvällen var det meningen att vi skulle se på film hos Christer men då var han inte hemma när vi skulle åka så det blev ett stopp hos Broberg och Malin först och så tittade vi på idol samtidigt :) (jag fattar inte hur sverige röstar... trodde daniel var självklar för finalen.. MEN att vinna har man sett tidigare, att det inte är någe speciellt bra så det spelar ingen roll.. han får ett kontrakt iallafall :) det är jag säker på hehe... ) Efter Idol åkte jag, Fredde och Christer till jättendal för att titta på film hemma hos Christer :) Det blev en romantisk komedi/drama från england som hetta ngt med "låt bästa man vinna" (kan återkomma med titeln senare (a)....) den var bra.. rolig och bra handling för att vara en mindre känd film :) Nästa film att åka in i dvd:n blev "van helsing"
Jag fullkomligt äääälskar den filmen :D men klockan blev så mkt och vi vart så trötta så vi tittade aldrig klart på den :P haha.. hem och sov...

vaknade kring halv 12 på lördagsmorgonen :O lääänge sen jag sov så länge och jag är brydd över att Boyen aldrig väckte oss tidigare (vilket han annars gör när han vill ut... ) antar att han också kankse var trött haha. Jag bestämde mig för att titta på Pirates of the Carribean 3 (världens ände ) medan chrille och fredde skruvade bil. den var som sagt nästan 3 timmar lång så jag hade juh att göra medan dem var borta.. SKITBRA film som de andra och jag sa redan innan jag såg den att det skulle komma en 4:a vilket jag VET kommer göra nu, efter att ha sett trean. det MÅSTE komma en fyra.. annars skriver jag en själv ; ) hahahaha
på kvällen var Fredde chaffis till Maria och hennes kompis Pernilla som skulle på krogen så vi körde in dem, var hem till mig en snabbis (det var meningen att jag skulle stanna ...) men fredde åkte till Harmånger och jättendal igen så han ville att jag skulle följa med och man var juh inte dum ...(a) hahaha
Åkte till Jättendal, hämtade Chrille och några till där och körde in dem till stan, dimpa av dem nära Stadt och körde sedan själva omkring på stan ett tag för aatt sedan åka hem till mig igen! Jag var astrött och råkade somna nästan brevid Fredda så han åkte så jag fick sova (a) jag skulle juh som sagt jobba idag -.-

klev upp halv 7 för att hinna "vakna" innan man skulle iväg vid halv 8 till jobbet :) jobbade bara några timmar idag vilket kändes hur bra som helst (a) hehe.. mjukstart så att säga haha. hoppas det blir mer jobb nu framöver för jag behöver pengarna lixom (a) haha
Efter jobbet städade jag i lägenheten.. damsugade, tvättade golven, plockade undan lite och så :) Carro och hennes mamma var över och kikade på lägenheten idag för att se lite hur det såg ut med möbler i och jag var juh tvungen att städa innan det xD annars såg det inte så bra ut hahaha

En annan rolig sak är att jag fått ordning med andra lägenheten nu. Den i harmånger.. ska skriva på kontrakt imorgon och lite sånt :) (a) wish me luck ^^ haha

oj ja nu blev detta aslångt -.- lovar att jag ska blogga mindre inlägg och oftare framöver :)
puss och kram på er
nu måste jag snart klä på mig och kila ner till freddes mammas jobb ;) ska åka med henne hem haha


Postat av: Magdalena

vad bra att lägenheten ordnade sig! =) Men är det tvåan du pratade om eller nån annan? Det går så fort så jag hänger inte med, haha!

2007-11-26 @ 14:40:43


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0