avsked igen ^^

Nu blire ett sista inlägg från iallafall denna dator på ett tag. Det blev nämligen så att jag flyttar till Harmånger ikväll och då tar jag juh datorn med mig och internet försvinner iallafall en vecka :( men det överlever jag hehe..
Ja i skrivande stund är jag instängd bland alla flyttkartonger och möbler hehe. Men det blir andra bullar ikväll när pappa kommer med släpvagnen.

Ja nu läre jag fortsätta dona med packandet :)
hörs och ses sen

Postat av: Magdalena

jaha då lär väl inte du se det här, haha! Vi var bara in på A&H sen åkte vi hem igen så vi kom aldrig in till riktiga stan^^ Dom hade bråttom hem igen. Hoppas det går bra med flytten nu då =D

2007-11-28 @ 15:46:24
Postat av: Joline

Hoppas allt går bra :)

2007-11-28 @ 19:26:02


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0