www.maddesframtid.nu

Ja till att börja med blev jag hemma idag för att jag har svullen hals.. Jag klagade juh till Ita häromdagen att jag hade så ont i halsen så ja visste inte vad jag hade gjort. Det var lixom inte någe ont I själva halsen utan mer runtom och utanpå som om ngn hade tatt stryptag...  = / Det har jag aldrig vart med om så ja det var konstigt haha.. Sen i förrgår när jag vaknade var ja svullen i halsen och det gör så där ont igen :S vet inte vad som är fel... aja det går väl över :) 
tänkte åka och jobba imorgon iallafall.. ska juh jobba kväll så det är lika bra att jag åker så jag lär mig kvällarna.. Dessutom så är alla tunga och jobbiga där nu så det är väl bra antar ja.. haha xD

ja men om vi återgår till det jag SKULLE skriva om nu då.. nämligen min framtid haha så säger ja såhär xD.. Jag har juh sedan länge velat bli djurskyddsinspektör och för att kunna söka in till dem platserna så måste jag ha Matte C, Fysik A och Kemi A... lätta kurser ( iallafall kemi och fysiken ) enligt mig (hoppas jag har rätt ^^ ) och jag letade då fram det och vuxenutbildningen i Hudik hade alla tre kurserna vilket blir 300 poäng till i min 
betygssamling xD hahaha... men jag ska höra mig för lite hos en SYO få se om det går bra om ja pluggar dem tre till hösten :) hehe

image184



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0