skamligt

Jag vet.. skamligt...förlåt...
kollade igenom mina inlägg nu på sidan.. och den längst ner var skriven 7 maj.. lixom ja är aldrig så seg på att skriva annars juh (a) JAG VET INTE VAD SOM ÄR FEEL : O hhahaha
Förut var det lixom så att ja kunde skriva upp till 8 inlägg på en dag.. nu ska man vara glad om det kommer en per dag.. men jag tror jag vet vad boven i dramat är.. JOBBET !!!! man jobbar som ett as för nada lixom.. så trött när man kommer hem så man knappt orkar sova xD hahah..


men jaja.. jag ska skäprpa mig (a) Jag lovar :)

Postat av: BE

mm vet hur det är...för min del är det skolan som tar upp mycket av min tid just nu, så man hinner inte uppdatera bloggen så mycket =/

2007-05-21 @ 22:23:20
URL: http://www.be.blogg.se
Postat av: Christina

Det förvånar mig inte alls. Inom vården jobbar de värsta gnälliga tanterna!!!! Stå på dig!!!!

2007-05-23 @ 14:15:25
Postat av: Madde

ja men det värsta är att detta inte är tanter xD det är lixom typ 25 åringar -.-

2007-05-23 @ 16:25:46
URL: http://justmadde.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0