Ola på bingolotto

Söndag eftermiddag, solen lyser och det är varmt.. och hur mår då jag? Jo tack nu är det bra.. det var värre förut kan jag meddela.. ja tror ja inte har sett ngn få ut så mkt ngn gång xD hahahah .. om ni fattar va ja menar.. nu snackar vi liiiiiter HAHAHHAHA men men som sagt.. nu mår ja primus :) hehe

Freddes jobbarpartner eller va man ska säga kom över idag och kollade på en kattunge.. Honan som är kvar och han ville ha henne och det känns bra :) Nu är alla kattungar borttingade och alla kommer till folk vi känner och har chans att hälsa på rätt ofta så det känns himla bra för min del :) hehe

angående igår.. Jag hade jätteroligt.. dock lite för mkt sprit för min del.. har en del minnesluckor men mest hur vi kom till krogen och sådant som hände innan xD hahha.. ja vet inte ja varför :Phahaha
Träffade massa människor som ja kände så det var jätteroligt :) hehe.. Vad gjorde ni?

Missa för 17 gubbar INTE OLA I BINGOLOTTO IKVÄLL :) han ska uppträda med hans nya singel "Natalie" och jag ser fram emot att höra hela låten :P och sen självklart att se ola uppträda igen :) eller se Bingo Ola som han själv sa hahahhahaha :P

Postat av: Jessica

Det trodde jag också först :o men visst är det stört? Usch ^^ xD
Jag har faktist ställt mobilen så att jag inte ska missa det ikväll xD haha jag skulle hata mig själv om jag gjorde det xD

2007-05-27 @ 14:18:05
URL: http://mickstativ.blogg.se
Postat av: sannnaa

vilken tid är det bingolotto? (:

2007-05-27 @ 14:32:51
URL: http://sannaraushed.blogg.se
Postat av: Lisa

jovisst kan jag göra det madde :) mejla mig så snackar vi vidare ;) (L)

2007-05-27 @ 15:54:31
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Magdalena

Haha vad har vi sagt om spriten madde, FYY! xD fast jag har faktiskt en hel stor flaska Bacardi som väntar på sommarkänslorna, hah^^

2007-05-28 @ 21:02:15
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0