min kväll på crousing

Gårdagens kväll spenderade jag genom att vara på crousing i söderhamn :P Det var väl inte direkt planerat och det var absolut inte tänkbart på dagen då det spöregnade och näst intill åskade :/ men sen blåste molnen bort och solens ljuva strålar kom fram hahah så då så bestämde vi oss vid 7 för att åka :P hehe.. Jag fick med mig Emelie dock :) annars vettefan om ja hade åkt ner.. Inge kul att gåomkring där själv.. men men xD Jag och Emelie drog iväg en sväng själva vi när vi träffade Emelie och Malin :D lixom HEEY VA ROLIGT !!!! heheh. Träffade oxå Peter och hans tjej. Hon verkade inte gilla mig för hon kollade inte ens åt mig utan gick bara där
hand i hand med Peter... men men så länge han är lycklig så :) hehe

Det var iallafall massa bilar och massa folk där :P Så det var väl roligt.. Dock konstigt att inte dricka hehe.. nu låter jag som värsta alkisen men att vara nykter en lördag kväll när alla andra dricker är lixom lite konstigt men det gick det med och om inte annat var det himla skönt idag :D heheh

Åkte väl därifrån kring 12 och sen stannade vi en stund i stan och kollade.. släppte av emelie och så :) Hoppas vi ses snart igen gumman :)


idag händer dock inte så mkt.. har installerat nya byrån med underkläder och ÄNTLIGEN kan jag öppna lådan utan att allt ramlar ut xD hahah kanske så det ska vara ?? ahahha xD

Vad har ni gjort i helgen ? :)

Postat av: Nadia

vart med kompisar mest ;)

2007-05-21 @ 14:21:18
URL: http://Goodies.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0