I min lilla väska

Då till min andra utmaning...I min lilla ( ! ) väska finns det massor med saker oftast men nu var den då rätt städad xD.. Ska även tillägga att jag har massor med väskor så jag byter ganska ofta haha xD men ja.. här är då en bild på vad som fanns i den idag :) haha  Nu utmanar jag er som har lust att visa vad ni har i eran väska :)
image164
UPPDATERING !!!!! såg att jag hade glömt att skriva in nummer 5 xD HAHAHA
men nummer 5 är då min Kalender :)



Postat av: jennifer

hahah jag skulle gärna visa vad jag hade i min väska om jag hade nått i den xD Alltså jag har aldrig nått i den :O

2007-05-01 @ 19:33:06
URL: http://knasjennifer.blogg.se
Postat av: maria

snugg väska :)

2007-05-01 @ 20:07:02
URL: http://anusvrak.blogg.se
Postat av: Ki,m

FETT FIN MOBIL xD me want. jag älskar den den parfymen :D !

2007-05-01 @ 21:42:22


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0