Helg

Idag råkade man sova över :O lixom det är inte likt mig haha.. Men jag satte mobilen på kvart i 5 som alltid och så somnade man om igen efter att den ringt och vaknade vid 8 av att Ita ringde hem xD haha.. lite pinsamt men men bra att hon gjorde det så Fredde körde dit mig innan han åkte på jobbet :P tack för det haha

Det var egentligen inte nödvändigt att ja åkte dit för ja var där vid 9 och fick gå vid 2.. och jag gjorde inget nytt.. ja hjälpte en på toa, var med vid lunchen, städade och hjälpte till med blöjvagnen...lixom xD kja... men men xD nu ÄRE HELG iallafall :) och va man ska göra har ja ingen aning om :P men Emelie kankse kommer imorgon :) hoppas hon kan det :P (a)

Vad ska ni göra i helgen? :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0