Förhäxad


Minns ni den där serien med tre häxor named Piper, Prue och Phoebe?? Iallafall så gick den på tv kring år 99
och framåt och det har gjorts hela 8 säsonger av den :) Jag och Emma satt som klistrade på vartenda
avsnitt som visades av de 3första säsongerna.. Sen hände annat... man hade skola, man red ,
man hade killar xD ja ni vet småsaker som gjorde att man missade ett avsnitt och ett avsnitt och
ett till avsnitt och sen hade man missat så många avsnitt att man var helt borta.. Sen kom juh en till syster in Paige och även några avsnitt från dem säsongerna har jag sett men inte alls som jag borde med tankte 
på att det  var min favoritserie (a) men iallafall så såg jag ett erbjudande på cdon där man kunde köpa alla 8 säsongerna för ca 1000 kr vilket var rena klippet enligt mig då till att börja med kostar EN säsong ca 4000 kr ( gör ni då matten att bara 2 säsonger räcker på 1000 kronor..) och sen hade sista säsongen inte släppts än (a) så ja... DET VAR ETT KLIPP !!!!

Iallafall det jag försöker säga nu är att jag har spenderat nästan hela dagen med att kolla på avsnitt..
Jag har kollat på typ 2 diskar vilket innebär 8 avsnitt (a) så snart är jag igenom hela 3 säsongen (a)..
Lite hemskt eftersom jag vet vad som väntar men men.. lika bra att se alla som ja inte tidigare sett hahah :P


Och för er som inte har sett den.. SEEEEE DEEEEN !!!!! det är en order : )
kolla in denna coola sida :)

Postat av: Victoria

förhäxad var oxå min favorit serie
för några år sen..men har missat några säsonger! x)
men 1000 kr för 8 säsonger e ju ingenting :o
kanske skulle ta o köpa den
xp

2007-05-22 @ 23:11:46
URL: http://victoriiaaa.blogg.se/?c=1177889686
Postat av: alexandra

kom med nåt nytt,jag har ALLA redan ;P HAHAHA

2007-05-26 @ 16:39:24
URL: http://aaalexandra.blogg.se
Postat av: alexandra

nu har alla säsonger släppts iaf,för jag har alla,förresten ;P HAHA

2007-05-26 @ 16:40:07
URL: http://aaalexandra.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0