En dag med flyt

kanske ska säga hej idag å :D så

HEEEEJ :) !!!
tror ni jag är liiite trött eller? Jag går juh upp 5 på dagarna nu mera för att sedan ta bussen 6 och vara på jobbet för att börja jobba vid 7.. sen går man konstant i 8 timmar och sen så kommer man hem till typ 4 så är man död sen xD... ni fattar kanske varför jag är så trött om dagarna (a) om inte annat så vet ni nu varför hahaha.. xD
konstigt nog var det underbart att jobba idag.. xD.. Jag klarade mig alldeles själv idag och jag fick berömm av personalen och speciellt från en tjej som tydligen är lite "svårflirtad" om ni fattar vad jag menar haha (a)..DET var otroligt skönt för mitt självförtroende att höra.. lixom en sådan sak att höra att man är duktig är väl alltid roligt men det är speciellt roligt att höra när man inte har erfarenhet inom det som jag verkligen INTE har men klarar mig bra ändå lixom... Det trodde ja juh att jag skulle göra oxå innan jag började men ändå hha...(a)

Sen kollade jag hur jag skulle jobba idag... 7 dagar har jag inskrivet på sommaren.. jag trodde jag skulle dö.. lixom ja har hellre akasse pengar som är ca 6000 än typ 3000 för 7 dagar efter skatt.. vet inte exakt hur mkt det blir men ändå... ni fattar min tanke.. Men då fick ja reda på att det var bara dagarna för Ita... sen ska ja tydligen jobba för massa andra oxå... det kändes mkt bättre (a) jag vill lixom ha mina 10 000 *mohaha* hahah xD skulle få riktiga schemat imorgon så får se då vad som händer och hur jag ska jobba.. Jag ska iallafall jobba en hel helg.. KUL ?? *NOT* MEN bra betalt så iallafall :P hahahah.. ehm ja.. nu kära vänner ska jag lägga mig och vila... vänta in alla msnare som kommer senare hahahah xD ska läsa igenom min cosmopolitan som jag såg kom (a) hahaha

puss och kräm

Postat av: Nohadra

guud vad jobbigt att vakna så tidigt! Jag vaknar vid sju, och klagar typ (a), kanske inte borde göra det

ha det bra!!

2007-05-10 @ 22:57:49
URL: http://nohadras.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0