Dagens ord: TRÖTT

Det är egentligen allt jag behöver säga idag xD haha.. men jag bjussar på lite mer ord än så känner jag.. Att jobba med gamlingar gör mig generös känner jag HAHAH (a) skojjar bara hhaha.. näe men asså att jobba där är inte "bara" kan jag säga.. shit det är spring, spring, spring och åter spring... jag blir galen.. mina små stackars fötter skriiiker så det hörs ner till Australien HAHAHA  (a) jag vet inte hur och när dem ska vila.. HAHA

idag var det iallafall sjukt stressigt... alla ordinarie var på möte så jag och Lena var på hela avdelningen själva och ALLA pipade och behövde hjälp hela tiden.. shit så jobbigt..Sen till råga på allt så kom personalen ut när våran buss gick.. vi fick asså vänta en timme för att ta nästa.. SNACKA OM ATT JAG BLEV SUR.. lixom dem hade vart på möte sen halv 2.. så Lena ochjag sprang runt utan rast i fan 2 jävla timmar -.- åååh... då blev jag arg

sen så vare även två "kärringar" där idag som ingen gillar.. Jag hade blivit varnad och jag håller me..dem verkade inte allt för vänlig mot någon än dem som anses vara "högre" upp än dem.. Inte ett enda leende eller glatt ord fick jag höra från dem idag.. Inte ett..fast jag gjorde deras sysslor och flyttade på stolar och skit för att dem skulle komma förbi... -.- pms-kärringar (a) Lixom är det mkt begärt att höra ett litet Tack när man gjort något eller mötas med ett leende när man möter dem i korridoren? näe det tycker inte jag heller men antagligen dem -.- ååh ja blir sur !!!!

Sen då kollar dem på en som att man är dum i huvudet bara för att man är ny.. Man får blickar som om man inte kan ett skit och sen när något går bra blir dem ännu argare.. lixom ååh hoppas jag slipper dem imorgon (a) HAHAHA... men men det är INGEN som gillar dem tydligen så jag skiter i dem.. ska bara se till att inte hamna med dem (a) hahahha...
Nu ligger man inte på listan längre heller.. känns iof skönt för då kan man skriva vad man vill utan att få dumma jävla kommentarer (a) hahahha :)


Hur mår ni idag? puss och kram

Postat av: Jennifer

hahah eller hur, låt dom prova xD om dom nu tror att det ska hjälpa! hahah (a)

awwh Tack så jättemycket Madde! :D (L)

2007-05-03 @ 18:28:24
URL: http://knasjennifer.blogg.se
Postat av: Matilda

fin blogg!"

2007-05-03 @ 18:32:36
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: Jessica

High är det högsta? haha

2007-05-03 @ 18:40:23
URL: http://mickstativ.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0