Äntligen helg

Äntligen Fredag och äntligen helg !!! känns himla skönt.. Jag pallar verkligen inga mer dagar i sträck.. jag yrar omkring som en höna, äter knappt något, blir trött som ett as och går, går, går och går så fötterna SKRIIIIKER på hjälp xD haha.. Idag var det ingen så där händelserik dag måste jag säga xD.. när vi kom på morgonen så ringde brandlarmet.. dock var det ingen eld utan det utlöstes av hårspray.. men VEM sprayar håret med massa hårspray på morgonen.. vi får knappt ha parfym på oss... xD men men pinsamt värre för den som startade det ^^ den gav sig inte till känna iallafall hahahha (a) UNDRA varför hahhaha

Ja sen hjälpte jag två damer upp idag... känns skönt att jag klarar det mesta själv nu.. Det enda jag inte vill göra själv nu är att hjälpa farbröderna som oftast är så tunga så man måste vara två eller när man ska ta ngn upp och ner från sängen.. finns två tanter som ligger i sängen mesta delen av tiden pga skador och en tant som är så tung.. men annars klarar jag mig galant själv om jag får säga det så (a) hehhe

Dock när jag hade bytt om och skulle gå hem kom jag på när jag typ satt på bussen att jag hade glömt att stänga igen dörren och låsa.. utan skåpet står öppet... eller ja inte nu längre för Lena var kvar i stan så hon stängde men ändå:O detta är inte bra.. minnet försvinner... xD

jag fick oxå schemat idag...så nu vet jag hur jag ska jobba i sommar.. det blev lite i juli och lite i augusti... 
Det gör inget att det blev bara typ 25 dagar för det blir alltid mer sa hon som skrev schemat för folk är sjuka och annat och sen så jobbade jag bara typ 10 dagar sen var resten helgar och kvällar vilket innebär massa extra pengar (a) så jag klagar inte e (a) hehehe

nu ska jag typ göra någe annat.. xD

vad ska ni göra ikväll? :)

Postat av: Cindy

Bara vara hemma eller gå över till min kompis och hoppa stusmatta. håller på att lära oss att stå på händer :D

2007-05-11 @ 19:56:15
URL: http://cindyfeng.blogg.se
Postat av: Sara

ikväll har jag dängt polarna i bowling o biljard (a) nana.

2007-05-11 @ 22:23:07
URL: http://Sariiiis.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0