Victoria beckham

image29

Jag känner
att jag måste tillägna ett inlägg åt den fantastiske modeikonen
Victoria Beckham som jag har gillat ända sedan Spice Girls
och som jag anser är väldigt vacker och begåvad.
När Magda tipsade om en artikel om henne kände jag att
jag var tvungen att lägga ut den här och även skriva lite om henne.
Posh Spice är väl ett minne blott nu men modeikonen lever
vidare och hon är väl större nu än någonsin förr.. Synd bara
att hon gjorde en silikonmiss och att hon svälter sig till
allt mindre storlekar.....

Kolla gärna in här för att läsa artikeln jag nämnde ovan

och ni kan gärna besöka en bra hemsida där det finns
1000-tals bilder på stjärnan =)

ADJÖKEN!







                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0