vad är poängen?

Jag fattar inte poängen med att vara taskig på folk....lixom vad får man ut av det?
bättre samvete? bättre självförtroende? lixom HALLÅ!?!?
VART FAN ÄR GODHETEN I MÄNNISKOR????
Jag blir så j*vla arg på människor som skriver negativa kommentarer anonymt..
lixom VÅGA STÅ FÖR MAD MAN TYCKER!!!!!!!
helst av allt ska man inte skriva det alls för det trycker ner människor så
otroligt mycket och det är inge bra alls med det...
VAD ÄR POÄNGEN??????

SLUTA UPP FÖR FAN OCH SKAFFA ETT LIV!!!!!!  *damp*

Postat av: Axo

Atså jag håller helt med dig, de är bara töntar som skriver onödiga & taskiga kommentarer =/ de bara betyder att de inte har ett liv när de bara vill vara taskiga mot andra =S om jag får fråga förresten så när har du & dina polare träffat Ola! oooo så avondsjuk! :D

2007-04-01 @ 10:39:55
Postat av: Madde

ja bra att folk håller med mig (a)
ja vi träffade honom i torsdags :)
Vi lämnade över presenterna som vi har samlat ihop av fansen på sidan :)

2007-04-01 @ 14:14:25


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0