Utmanad

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

MINA SVAR:
1. Sitter varje dag vid datan och bloggar, läser och skriver 

2. När jag var liten (10år ) så hade ja Spice Girls som idoler och jag hade verkligen 
allt  med dem som jag än idag har sparat och bevarat i huset : )

3. Jag har mvg i bla matte, svenska och djursjukvård

4. Jag hatar gula, stora traktorer efter en mardröm när ja var liten

5. Jag är bra på att rita seriefigurer och disney medan ja suger på att 
rita porträtt  av människor

6. jag har fruktansvärt dåligt tålamod och är nyfiken som attan

Jag utmanar:
Magdalena, Alexandra,  Helena,  Pernilla,  Jennifer och  Moa

Postat av: Jennifer

okej, jag tror jag fattar (a) hahah xD

2007-03-07 @ 20:01:18
URL: http://knasjennifer.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0