trött

Man kan väl säga att jag har vart alldeles för trött för att orka med något vettigt idag xD
Började med att man blev väckt imorse av Fredde på tok för tidigt -.- (klockan 10)
och sen åkte han då och jobbade ...trevligt. (not).. haha
sen så gick ja ut och gick med Boyen i det vackra vårvädret och ja kan lova att man
får bra nog sommarkänslor ( BRA ) haha
vad gjorde ja sen då? jo spelberoende som man blitt ^ spelade jag en massa
på king.com och vann en massa gånger och det är alltid trevligt mohaha ^

sen så ska jag nu snart faktiskt ut och springa med min mp3.
skedde juh aldrig igår då jag fastnade i  spelen tack vare Kalle och Munken..
hehe.. men ikväll lovar jag att ja ska ut och springa hehe =)
*tar in peppningen från Munktell * hahhaa

nu ska jag väl återvända in i speldjungeln =)

vi hörs någe mer antar ja ^

pussen



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0