söndag = filmkväll

Söndag stod det på schemat igen och filmkväll hos Broberg blev det.. Jag fick faktiskt vara med och
välja film idag vilket känns bra...även om det var mellan 2 filmer jag fick säga men ändå xD hahaa
Känns bra...FRAMSTEG tror jag det kallas hahahha
Det blev iallafall en thriller named " the class och 79" och handlade om massa människor från samma
klass som dog en efter en och alla såg ut som olyckor eller självmord.... En polis tyckte då det verkade
skumt att det dog folk från samma klass så han började rota i det och kom fram till vissa saker..

Filmen var rätt bra, men vi skrattade så mkt eftersom polisen hade skottisk, irländsk accent och lixom
uttalade orden så roligt xD haha.. Mitt i filmen verkade det som om det var någe spöklikt i filmen
vilket gjorde det hela himla roligt för min del (a) LOVE SKRÄCKISAR och de oculta haha

på tal om Filippa Bark..vilken kvinna va? hahahaha
jag ska ägna ett helt inlägg åt min andra favorit med... JOHAN GLANS...
kommer väl troligen ngn gång i veckan =)

ENJOY...puss och kram



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0