Snabba vindar

HAHA senast i morse satt jag och deppade över att jag inte hade några pengar och att jag inte visste hur jag skulle göra med alla räkningar och allt som kostar varenda jävla månad....Sen tar man en lång promenad med Boyen i vårsolen och på vägen hem går man förbi posten och då ser jag att jag hade fått brev fårn A-Kassan
GISSA om jag blev glad =) ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!! yeah xD hahah

det är inte mkt pengar (enligt vissa ^) men lixom det är jättemycket för mig då maxet för mig har vart 2500 kr i månaden och då har man slitit varenda jävla dag i stallet ensam så lixom att få över 6000 i månaden för att sitta hemma och leta jobb är bra nog BRAAAAA!!!! jag är iallafall lycklig nu

nu kommer ja kunna betala räkningarna, ta körkort, betala Boyens försäkring själv, kunna hjälpa till med
mer mat och andra räkningar här hemma =) Det känns skönt hehe

idag har jagg haft så ont i huvudet så ja trodde ja skulle sprängas xD haha



Sen en till rolig sak som händer var att vi äntligen har fått en tid till att träffa Ola och lämna presenterna
vlket är UNDERBART!!! =D det är oxå såå himla roligt
när det blir tänker ja inte säga hahaha xD ^

Nu ska ja ta och spela lite spel på KIng så jag kan tjuvträna lite innan jag och Kalle ska tävla ikväll mohaha

PUSS!



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0