ska man vara fin får man lida pin...

Jag har väl länge insett att man måste göra något åt mitt fett och nu när man hade pengar så måste
jag prova med Naturdiet som finns att köpa i vanliga mataffärer. Man ersätter alla måltider med drycker istället. Jag valde choklad och jag kan meddela 
att det smakar helvete....
Visst det är mättande och smakar choklad men det har aldrig tagit sån lång tid för mig att
få ner 2 dl kall dryck... och jag ser INTE dram emot lunchen kan jag meddela... hualigen...
Man ska egentligen ersätta alla måltider och då räcker det i ca 5 dagar... men jag vet inte om jag
pallar att äta så mkt per dag... Det blir då 5 påsar !!!!
jag brukar dessutom aldrig äta mellis så jag tar nog bara 3 påsar om dagen och tränar mer (a)
det blir juh mindre kalorier och mer träning...= reslultat xD hahaha

vad min startvikt är tänker jag inte säga men jag kommer meddela er om hur mkt jag går ner... OM detta INTE funkar ska jag prova Cambridgekuren vilket jag VET funkar men kostar ca 500 kr i månaden... En tjej där har tillochmed gått ner 1 kg per dag vilket är alldeles för fort kankse men bra med resultat xD hahaha
aja slutsnackat om all vikt...snart äre dax för min äckliga diet igen xD hahah...
ska man vara fin får man lida pin...

image10



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0