sjävlförtroende...

Är något jag aldrig har haft en överdos av direkt men jag
önskar att jag hade för det lixom hjälper så otroligt
mycket i många situationer..

Jag är extremt dålig på att ta emot komplimanger eller bra kritik lixom.
Jag tror att folk driver med en och tar jag emot det och dem skojjar
så har man juh gjort bort sig och man faller ner ännu längre
ner i den låånga självförtroendeslinjen xD
därför bespar man sig från det hahah....

Idag fick jag dock en komplimang som jag är glad över
men ändå svår att ta åt sig (a) sry....
Även om jag försöker lära mig  : )

" -skön tjej du.. blir fan snyggare och snyggare
för varje dag också...
"

lixom vem vill inte höra sånna där fina ord? haha : )



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0