sega blogg -.-

Finns det någe värre än när saker och ting tar så där onödigt länge tid?
När allt segar och det går fan snabbare att gå jorden runt innan tex BLOGGEN
har tänkt klart? Jag som har extremt lite tålamod har verkligen inte tid för sånt här xD
Det stör mig (a) hahah.. ja och just på grund av att den är/var seg blev det inge
bloggande igår och jag kan säga att det inte gjorde något heller eftersom jag inte
hade någe intressant att berätta haha..

Idag däremot har det hänt saker (not)
Jag har städat hela huset, vart ute med Boyen mycket på promenader och så,
sen har jag städat lite på gården...slängt massa skräp och skottat bort all
slask som tyvärr finns i drivor på gården...*morr*
Efter det blev jag så trött ( och arg på fredde) att jag gick och lade mig och somnade
i 2 timmar xD haha..skönt var det MEN tyvärr har man överskottsenergi nu
till 1000 så nu läre jag uppehålla Magda i flera timmar xD haah ( I hope she dont mind ) ^^

Imorgon läre jag åka in till stan och köpa presentkort till Pappa då han fyller år imorgon =)
50 bast blir han *HURRA HURRA HURRA*  *pallar inte att skriva "hurra" 50 ggr *

nu ska jag senda iväg detta och hoppas att det inte tar längre än 3 årstider
ciaoo


ps...håll på att glömma..jag kollad på "Stormbreaker" den var bra...OCH killen var riktigt het
kolla själv (a) 

OH holy lord säger jag bara (a) så het för att vara född 1990 (a) hahahha och för er som är intresserade
heter denna söta varelse Alex Pettyfer




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0