Säg att du älskar mig.

image24

Vilken
jävla bra film säger jag bara. Det är ungefär så där som det är i skolorna
nu för tiden... Att inte fler vågar säga till när det verkligen gäller förstår jag inte
och jag tycker det är förjävligt.... =/
Filmen är väldigt gripande och smärtsam att se..speciellt om man är en tjej
då man lättare kan sätta sig in i situationen och vet du rädd man är ibland för
att det ska hända vissa saker.... =/ jag liiider med dem som har gått igenom
detta och hoppas att alla som våldtar hamnar i fängelse och får betala för sina
synder....... PUNKT!!!!!


DESSUTOM dog Erik Engström innan premiären.. Han hade juh hela livet
framför sig. Var en jävla bra skådespelare och endast 18 år... RENA BARNET!!!!!
f
attar inte hur hans tid var inne... -.-  R.I.P Erik.....      

 







                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0