Ny hårfärg

Jag ska juh även färga håret idag eller i veckan (a)
Utväxten från den andra färgen är lixom i topparna så det ser inte
klokt ut... Dessutom ser det ut som jag är gråhårig (a) så
färgning är ett MÅSTE (a) hahahhaa xD
Det blev iallafall denna färg...Svart visserligen men jag passar i mörkt
om jag får säga det själv så lixom ja det stod mellan svart och mörkbrunt men
det skulle bli ungefär lika så ehm ja..det fick bli denna (a) hahaha
Dagens irriterande är att jag måste köpa 2 för att jag har så långt
och tjockt hår och risken finns att det inte blir bra annars -.-
DYYYRT (a) hahahha xD

image28

Postat av: Magdalena

HAHA jag har dagens nyfärgade hår i nyansen innan dne där x) det räckte med en för mig^^

2007-03-26 @ 00:04:38


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0