Ny frisyr

Jag har velat gjort något åt mitt hår länge och när syrran ändå var här
kändes det som om det var något man ändå kunde testa göra XD
ja det blev då en lugg... och ja är inte nöjd..för det första är ja rätt
kräsen och tycker aldrig någonting blir bra på mig -.- och sen så
tyckte ja då att ja ser ut som en kille ännu mer...det är faktiskt en dum
jävla förbannelse som följer mig... jag känner mig inte kvinnlig utan tycker
att ja ser ut som en kille (a) vilket är sjuuukt jobbigt -.-
ja sen så eftersom jag har haft mittbena och lika lång lugg som hår i typ 40 år
så delar sig luggen och man är tvungen att tvinga ner luggen med hjälp av 1 flaska
hårspray vilket blir dyrt och ohälsosamt i längden xD men men
får hoppas på det bästa och hålla ut några dagar för att se vad som händer
och vad min lila nya kompis bestämmer sig för att göra xD

nu ska jag typ göra ngt annat...gömma mig under huvtröjan och kolla på tv xD
vi hörs....

här är då föresten bilder på min lugg...kom ihåg att den inte ser bra ut nu
då den nyss är klippt och konstig....(a)



Postat av: Jennifer

Jag tror nog att det blev jättefint! (a) (L)

2007-03-08 @ 22:27:36
URL: http://knasjennifer.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Vad söt du blev donnan x)

2007-03-09 @ 16:19:01
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0