Lilla sveg

Igårkväll gjorde jag något som jag inte gör allt för ofta...(inte någon för den delen ^)
Fredde skulle nämligen köra en skogsgubbe till SVEG....asså Sveg ligger långt bort i 
skogen xD...långt bort i intet hahahha man körde i skog i evigheter och så *POFF* kom
en liten by called Sveg fram xD hahahha...
Först tvekade jag eftersom jag hellre ville vara hemma med Boyen (han kunde inte följa med
då gubben där hade med sig sin hund -.- ) men det är juh trots allt inte varje dag man åker
till Sveg *asg* dessutom måsta man juh underhålla honom så han inte somnade på vägen hem....(a)

Ja själva resan gick bra....var liiite drygt bara att höra honom snarka 50 % av tiden och det var lixom
inte låga decibelvärden heller hahaha (a) men det var drygt att åka 40 mil på lixom typ 4 - 5 timmar...
UTAN BOYEN dessutom...smärta xD hahaa
En liten tröst iallafall var att se skolan igen.. Jag saknar Naturbruksgymnasiet som f*******n och jag
skulle göra näst intill allt för att gå 3 år till med mina kära djurvårdare (a) lixom ååh... *sakna*
Känns fortfarande konstigt att jag inte kommer vara tillbaka där nu...känns som om jag bara haft en
veckas lov..om ni fattar .... Jag SAKNAR VERKLIGEN ER NP3d *snyft*
Jag får väl iallafall se fram emot klassträffen i sommar haha *ler*

Väl hemma orkade jag inte starta datan igen eftersom jag hade ont i huvudet 
(börjar juh bli en vana nu ^) och sen så vare lika bra att sova eftersom det var meningen
 att jag skulle till Hudik idag på några
ärenden men Fredde tog dem istället ^^ haha (a) 

nu ska jag lägga mig och vila ett tag (a) ciaoo



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0