kreativitet är bra har jag hört....

Att vara kreativ är bra... att vara annorlunda är bra... att vara båda är väl en bra kombination. eller?!
Idag hade jag så fruktansvärt tråkigt, sittandes här hemma framför datan. Jag hade redan städat 
så det  kunde ja inte göra längre och jag hade vart ut med Boyen på promenad.
Att lägga sig och läsa var aldrigens en ide då jag med 100 % möjlighet skulle somna..
vilket inte heller hade vart så bra (a)
så vad gjorde jag då? jo jag satte mig i Photoshop (aha ^^ )
Jag gjorde lite dittan och dattan när ja då fick en crazy ide om att göra en
konstig press...nu snackar ja verklign konstig... ni vet sån där text
som utpressare och kidnappare har
i sina brev..man tar en bokstav från en tidning och en 
annan bokstav från en annan  tidning och så gör man så i hela 
brevet fast ja gjorde då mitt och Olas namn i sån där "kidnapps-anda"
sen för att göra saker och ting ännu mer konstig så gjorde ja
svartvita fält på Olas foto... fråga mit inte varför för jag vet inte...
det är väl när min kreativitet är som bäst kanske xD





                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0