Kalle fick spö ; )

Idag har det hänt rätt mkt fast dagen var lugn..
Helena fyllde som sagt år...GRATTIS grattis igen =) och Magda BLEV
faktiskt fasterför första gången...
dock blev det en kille och dem som hade hoppats på en liten tös
att klä på men kanske tur för Magdas ekonomi att det blev en kille hahahah
men hon fick juh göra han till en  liten Ola Salo om hon ville hahahahha
Jag var juh fortfarande hundvakt och jag gick då till dem och gav dem kvällsmat och rastade
dem lite men eftersom det kom snö idag så var det oplogat fram till deras hus och det enda
jag fick gå i var skoterspår -.- så lite snö i skon var att räkna med tyvärr xD hahaha

När man kom hem så satt man lite här : ), man sjöng till lite musik och man
skrev lite på tagenterna till sina kära polare... OCH jag tvättade faktiskt haha...; )
men jag fick tvätta om 3 ggr eftersom första
gången luktade det surt, andra gången hade maskinen inte tömt all vatten
och det var mkt vatten att ta bort så det var bara att tvätta om igen och till slut var
det bra igen xD haha så nuhänger det snyggt på min inköpta klädhängare
och väntar på att bli torra =) haha

så här på kvällningen så var Kalle sugen på att spöa mig i spel på King men det gick inte riktigt
enligt hans planer då jag vann på yatsy kanske så där en 4-5 gånger på raken och fick lika många yatsyar
(vissa 2 ggr på samma spel -.- ) och för att citera kalle: "Du vet att jag kommer neka att detta hänt va?"
så vi håller detta som en liten hemlighet xD hahahah (a)

Ja nu ska man väl ta och göra matdosa till Fredde xD... blir så när man inte är trött och man lovar saker ... haha

ciaoo



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0