Helena fyller år =D

Idag återgick jag till vanlig frukost...pallade inte med det där vidriga äckeldrycken (a) hahaha
igår hände det inte så mkt mer än att jag var hemma då fredde och broberg åkte till jonas
och spelade lite spel och så... så här i efterhand ångrade jag inte att jag inte följde med
då Ola loggade in och jag fick svar (a) OCH det var såå skönt att vara hemma och bara slappa
när det var alldeles tyst hahhaha :P

idag händer det dock rätt mkt.. eller inte för min del då DET SNÖAR *utbrott*
men HELENA fyller år =D GRATTIS!!!!! och antagligen blir Magda faster idag :)
hoppas det går bra för dem och att allt blir super hos båda parterna =D hahaha

ehm ja... nu ska jag väl göra ngt annat (a)

ciaoo



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0