händelserik dag

Idag har det hänt en del saker ni må tro hahah
jag har då inte alls suttit vid datorn så mkt som jag alltid gör utan jag har max suttit 15 minuter
under dagen och sen då nu någon timme på kvällen. Vad har jag då gjort istället?

jo jag har då städat lite granna, kollat på två filmer "Van Veteeren - fallet G och Batman begins "
båda filmerna var bra enligt min men självklart var Batman snäppet vassare haha
(jag vill oxå påpeka att ja såg en Van Veteeren igår kväll med ^^ ..även den var bra )

När jag då kollade på film kom Jörgen på besök idag igen hehe.. han var i hudik och
kunde då samtidigt komma på en visit vilket alltid är trevligt hehe =) Att Jörgen då
har lite överskottsenergi för en viss anledning *host* är en annan sak... HaHa
Han åkte då vid ca 2 och då kom syster ner istället... VI kollade då på film numero 2
och vi råkade bara pausa mitt i för att göra en KLADDKAKA (det du kalle ; P )haha
men mitt i alltihopa var vi även över till pappa en snabbis för att hämta pengar till
choklad (a) och då vare mitt i maten så man fick även ngt i magen idag å haha
tänka sig så lämpligt ^^ ahahah

vid ungefär halv 8 går Linda hem och man kan (äntligen) sätta sig här haha.. nä jag har faktiskt
inte saknat datorn idag utan det var då väldigt lungt och skönt ändå utan den haha (a)
då kom Munktell med ett förslag om en sida där man spelar spel med andra medlemmar
Ok! tänkte jag... får väl se om det är roligt..
King som då sidan hette var en himla intressant sida xD man fastnade direkt i ett spel som
hette Wordbattle och ja kan säga att det är inte lätt att hitta 3 ord på 1 minut xD hahaha

ja det var stort sett min dag... nu överväger jag på att ge mig ut och springa lite så här på kvällen
eller så nöjer jag mig med en dusch sen lite läsning i min nya bok som kom idag
handlar om döden och andar och sånt ^^
passar juh bra som förberedelse inför seansen på Torsdag =)



Postat av: Magdalena

Haha påminn mig inte, jag får fan spunk av tanken på seansen! xD

2007-03-13 @ 14:10:25
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Munktell

Kladdkaka, hehe, det gjorde ju jag i söndags med. Men var tvungen att ta me den på jobbet idag så kalle o kjell kunde hindra mig från att svulla i mig allt själv :) Ut o spring me dig ! jag kom precis hem efter en tur ;) *peppa*

2007-03-13 @ 19:01:15


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0