game over x 2

Jag måste bara berätta om min dumma dröm som jag hade inatt...=/
eller natt och natt ...det var mer morgon xD hahaha

Iallafall drömde jag att jag var någonstans i något hus som hade fått typ sånt där
house makeover xD om ni fattar va jag menar och då hade han fått världens bassäng
i ett stort jävla hus asså.. i allafall kom det massor med soldater av nåon anledning och lixom 
tröck sönder bassängglaset så det forsade ut allt vatten och det blev en våg á la Tsunamin
och alla bara försvann och jag drunknade.... GAME OVER kan man säga

sen vaknade jag till då eftersom det gör man juh när man dör i en dröm...Andra gången
så drömde jag exakt lika dröm fast denna gången visste jag att det skulle hända det där med
vågen och att jag skulle dö.. Jag fick juh såklart panik och började leta en väg ut men alla
fönster var stängda och så tänkte jag att om jag skyndar mig så högt upp jag kan kanske
jag klarar mig.. Jag sprang upp så högt upp jag bara  kunde ( det fanns ett torn på huset ^ )
men det gick inte att komma ut så då fick jag tag på en madrass som jag skulle slänga ut
men då när jag precis skulle hoppa kommer vågen och jag springer in igen i hopp om 
att vågen inte ska komma in i huset MEN den gör det och jag åker omkring i vattnet och
tänker..nu drunknar jag, är det så här det känns?, så tog jag ett djupt andetag  av vattnet
jag dog och vaknade

DET kan man kalla gave over x 2
läskigt....



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0