Första gången...

Det måste nog vara första gången jag skriver ett inlägg redan nu (a) haha men jag har inget annat för mig dessutom har jag redan hunnit med massor =) hehe... För eer som vill veta har jag redan typ
diskat, tvättat två tvättar, tagit reda på rentvätten, hämtat posten, lagat mat och ätit, jag har vart med syrran på morgonen, vart ut med Boyen, spelat massa spel på King, jag har snackat massa på msn, kikat omkring på Olas sida, läst aftonbladet OCH sjungit med i en massa låtar hahah.. Det är ändå något skönt med att vakna tidigt...

Det som jag har kvar att göra idag är att damsuga , gå ut mer med Boyen, posta ett brev och rensa min garderob =)
sen ska ja väl ändå springa mer ikväll hehehe

Igår vid typ 12 loggade Ola in på sidan. Det var mig en rolig överraskning må jag säga (a) Jag frågade Ronja om någon fick svar och då sa hon ja Erika... shit va han var seg tänkte ja men då säger Magda att ja hade 3 svar redan.. man kan juh undra varför Ronja inte sa till om det xD hahaha... snacka om att ja blev glad =D
lalalal haha... Det var dock jäkla svårt att spela yatsy med Kalle samtidigt då det går på tid... usla poäng men
JAG VANN!!!!!!


adjöken for now ; )



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0