filmkväll

Vi kollade då på film idag för det är juh *TAHDA* sönda (a)
och vad gör vi på söndagar? JO..kikar på film =D
Vi har juh nu under ett X antal månader kollat på ett X antal filmer och jag är
alltid lika dålig på att komma ihåg va dem heter MEN *tadaa* idag kommer jag faktiskt ihåg
va filmen vi kollade på hette =D
det var..... Advokaten med Beck!!

jag måste säga att den var himla bra =D Det var den jag trodde fr¨ån början som var mördaren
MEN under filmens gång ändrade man åsikter och så ska det väl vara (a)

SE DEN!!!!

Detta handlar filmen om :
En känd stjärnadvokat, Patrik Hansson, mördas brutalt i sin lägenhet. I lägenheten befinner sig också en ung kvinna som lyckas larma polisen. När Beck-gruppen kopplas in hittar de ett tydligt mordmotiv. Hansson skulle precis avsluta ett mål mot ett multinationellt företag och han hade goda chanser att vinna det målet. När Martin Beck och hans kollegor börjar nysta i Hanssons liv visar det sig snart att han inte var helt renhårig. Han levde i en gråzon och hade flera kopplingar till den undre världen. Är det så att Hanssons död inte hade med det pågående målet att göra? Eller är det helt andra personer inblandade med helt andra motiv?               
 image10






                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0