"Fan, ni rockers kanske e' lite coola!"

satt idag och kollade på Vh1 där dem visade rocklåtar från typ 80
och 90-tal och jag kom fasen på att rocklåtar är förjävla bra ändå.
Jag gillar inte skriiikrockutan jag diggar artiser som :
Alice Cooper,  Metallica, Whitesnake, Guns'n'Roses,
Jon Bon Jovi, Sonata Arctica med flera...Deras låtar är riktigt sköna.. hehe
för att citera Markoolio " fan ni rockers kanske e' lite coola!"  hahaha

nu ska ja bara skriva klart sen ska jag gå och lägga mig =)
känner mig inge trött men det var skönt att vakna tidigt idag och känna att
man faktiskt hinner med att göra saker på dagarna hahaha
puss puss och gonatt x )



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0