Ett skepp kommer lastat med...tidningar

Herregud säger jag bara xD! Jag hde aldrig anat att jag hade så mycket skräp i min
bokylla! Jag slängde tre stora papperskassar med gamla tidningar från
Veckans Nu, FRIDA, OKEJ, Vecko Revyn, Solo Girl...you name it ^^
Det var lixom MASSOR MED TIDNINGAR!!! Jag har väl insett länge att jag inte kan spara
på dem längre då jag inte läser dem flesta tidningar mer än 1 gång. Dem bara
står där i bokhyllan och samlar damm och ser fina ut xD. Det var lite smärtsamt måste
jag säga men jag känner mig duktig nu som klarade det xD hahaha... Jag sparde dock typ lika många tidningar men som faktiskt är mer läsning än "vad Victoria Silvsted gör med andra killar" och "hur Britney Spears har rakat skallen eller inte"  Det är då SOLO, Cosmopolitan och Vecko Revyn som jag har sparat.
Ja nu ska ja försöka att inte köpa så mycket tidningar framöver. Man klarar juh ändå inte av
att slänga dem i vettig tid sen ändå (a) hahha...

Ja ni ser juh själva hur många kära tidningar jag gjorde mig av med. Föresten om ni är sugen på dem
kan ni höra av er till mig då dem fortfarande inte är "slängda" än utan är på altan xD
Ciaoooo!







                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0