Boyens födelsedag =)

Då har ännu en dag passerat och det var faktiskt inte vilken dag som helst idag nej nej!
Idag var det Boyens födelsedag =)... den 2 mars 2005 föddes min lilla älskling och kom ut först av en kull på
5 valpar.. 3 killar och 2 tjejer =D... Han var då minst av alla men växte snabbt upp sig innan han lämnades över till
mig vid ca 9 veckors ålder =)... Kommer aldrig glömma när han var så liten att han fick plats i mina händer, eller när man blev så arg på han när han kissade överallt och ingenstans och under loppet av 5 minuter... eller när han för första gången ställde sig på ett bakben för att kissa xD hahaha =)
2 UNDERBARA ÅR MED BOYEN och fler ska det bli! sanna mina ord....
fast vi firade inte honom sådär jättemkt då fredde knappt var hemma utan vi ska skämma bort honom som attan i helgen istället ( som om han inte redan var bortskämd nog ^^ )


ja sen åkte vi till Broberg och kollade på film...en fredag !? haha ja jag är lika förvånad som er kan ja säga men
det är roligt när det oanade händer ^^ och för eran vetskap kollade på på ERAGON en mycket bra film om drakar
i sagan-om-ringen-anda vilket i början gjorde mig lite irriterad men man glömde snabb bort det även om man blev påmind då och då... men då spelade det inte lika stor roll längre
Filmen var mycket sevärd och bra =D
sanna mina ord igen *asg*
image6



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0