Barnvakt

Sent igår ringde pappas sambo och undrade om jag kunde vara barnvakt medan dem var Bergsjö och fixade
lite med en lägenhet där då Lenas mamma gått bort...(R.I.P)
Iallafall...till saken..
Simon gick i skolan först då och sen kom han hit tills kring 1 och skönt var det så man fick sova ut riktigt eftersom
jag lätt blir på dåligt humör annars (a) hehe...och det förstör juh hela dan -.-
Idag har det dock vart fint väder så vi har vart ute och gått med Boyen han och jag hehe och sen så blir man juh på sååå mkt gladare humör om det är soligt och varmt ute =)

vi har spelat kort...dock vann han en gång men då var korten redan utlagt när jag kom in till köket... ( fusk -.-)
och resten vann jag... hehe... kul att vinna mot en 6-åring XD hahahaha (a)

nu ska han dock låna datan :P hehe

bloggen har även fått en ny design vilket verkar bra än så länge???
kramis




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0