American Idol...vilket skämt

Asså jag kollade nyss 5 minuter av American Idol och asså det var en PIIIIIINA!
ja fattar ärligt inte hur människor som inte har en enda ton rätt ALLVARLIGT
TROR ATT DEM SKA GÅ VIDARE!!!!! jag såg några som sjöng till "dont cha"
och det var det värsta jag har hört... asså dumma jävla föräldrar som säger
att dem KAN SJUNGA och att de SKA söka vidare...shit....
NÅGON BORDE GE DEM EN SNYTING!!!!!! ja lider med juryn asså...

Okej.. jag kan inte sjunga jag heller men det låter då fan så mkt bättre än de
flesta där.... asså shit... xD hahahha... för att poängtera oxå så
skulle jag ALDRIG söka till Idol av just den anledningen att ja inte vill
skämmas ihjäl när dem visar mitt uppträdande på "BOTTEN-LISTAN"
ja har mer värdighet än så =)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0