vad händer?

shit vad händer med världen? Har turen plötsligt bestämt sig för att komma oftare?
Har ödet och turen slagit samman och bildat en duo? Hur som haver har vissa saker
som tydligen bara händer på typ 1 på miljoner hänt idag
bland annat att 2 stycken mammor fick varsin dos av sexlingar ( vilket händer 1 på 4,7 miljarder)
och sen hittade dem en blå hummer (vilket händer 1 på 3 miljoner)  i USA

image197är det nu man ska köpa en trisslott tro? :)

föresten vare massa tur för mig idag oxå haha xD










Postat av: Magdalena

HAHAHA tro mig, jag önskar att jag skojade, hahaha! Jag fick panik när ingen annan kom hem för jag vet inte hur länge potatisen ska koka heller xD
Jag lovar att bjussa om du kommer hit xD Vi har för tillfället chocolate chip cookies om det duger! haha

2007-06-13 @ 10:14:51
URL: http://magdalenae.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0