studentens glada dagar

Nu är man hemkommen från forna Ljusdal och Naturbruksskolan xD
Man såg Jon och Bulten ta studenten : ) fiiint var det och roligt att se dem småpöjkarna
gå ut och bli "män" ahhaha xD Dock vare lite sorgligt att man inte själv stod där : ( hahaha
jag hade LÄTT gått om ett år kan jag säga hehe : ) Jag såg dock inte Agnes ..( som gick med mig i 3 år men
som gick om ett år för att hon hade vart borta för mkt...) så kanske var hon borta för mkt i år igen?
aja....tråkigt

Sen träffa man massa som man inte sett på länge : ) som Bengis, Johan och DS : ) hehe
trevligt trevligt haha

Ja se så fina pöjkarna var : )
GRATTIS GRATTIS  !!!!!


Postat av: Kim

ja,det var så rörigt i bloggen tkr jag (A) & tråkigt :P

2007-06-08 @ 19:39:51
URL: http://Realkim.blogg.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0