some funderingar

Jag har några funderingar... Det första är varför heter det 7sovare när man sover länge? (a) lixom man sover juh knappast till 7 lixom haha xD men antagligen är det ett gammalt uttryck (a) haha

sen nästa sak.. läste på aftonbladet om en 13 årig tjej som mördat hennes föräldrar och troligen tillsammans med hennes 10 år äldre pojkvän.. För det första EN 13 ÅRING SKA INTE VARA TILLSAMMANS MED EN 23 ÅRING !!!! äckligt.. lixom man är bara barnet då !!!!! och för det andra MAN SKA INTE MÖRDA FOLK !!!! speciellt inte sin familj !!! shit.. ska jag vara ärlig tror jag hennes kille har hjärntvättat henne.. tvingat henne lixom... men det är bara va jag tror ..



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0