Nationaldagen

men ingen fest? är det jag som är konstig eller är det alla de andra som är normala? Jag känner att det var skönt att inte dricka idag iallafall (a).. :) Ja vad har då hänt idag? Nationaldagen var det idag ja.. som alla så kärt vet om och för ngt år sedan blev det juh röddag idag så alla var juh lediga :) (nästan alla...) ..började med att man sov till typ 1 och det var skönt men ack va man dog av värmeslag när man vaknade haha.. Sen la jag mig ute och glassade i solen ett tag och sedan tog jag på mig ett par sommarkläder.. känns juh himla nice att man ÄNTLIGEN kan gå omkring i linne och sånt utan att staka sig fram som en hackande pingvin... : )

Pappas sambos barn fyllde år idag.. minns ine exakt ålder.. men typ 8 - 9 år hehe.. :) så det blev lite tårta där och sen ja.. bar det av hem igen... :P.. var även över till Broberg och kollade på film.. blev " allt om min buske" var inte som jag trodde men ack så rolig hahah.. plus att Ola Rapace är riktigt het (a) hahaha

ja nu ska jag knappa vidare på tagenterna.. fast i msn-rutorna (a) hahaha

natti natti på er sötnosar :)
image186 image187
* mm kolla så sexig han är (a)*




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0