Helgen del 1

ja varför dela upp dagen tänker ni? Ja för att det blir för lååångt inlägg annars (a) säger jag haha. Det har nämligen hänt mycket sen jag sist skrev och som faktiskt inte händer annars HAHA.. Roligt har jag iallafall haft :)

Det började med igår då att Fredde ringde och sa att jag var tvungen att göra mig klar för han kom hem skulle vi åka till Broberg direkt och hämta upp dem och sedan åka till Ljusdal för att kolla på crousingen :P.. jag stängde av allt jag höll på med för att dona lite med kläder och smink och allt va nu tjejer gör ( ni vet hur vi är ...^^) ja så en timme senare drygt ringde jag han och tro på fan.. HAN VAR FORTFARANDE KVAR I SUNDSVALL >.< 
snacka om att jag blev toookig... lixom då vare juh bara att starta tvn istället och kolla på lite förhäxad hehe :P Så när han kom hem vare bara att ta på sig skorna och in i bilen och så åkte vi över till Broberg och ni må tro att jag låg efter i drickandet -.- xD haha men äsch vem tävlar? haha

Jag visste att drickandet inte var någe bra ide då jag inte hade ätit någe under dagen men jag var faktiskt inte hungrig och sysslar man med annat så tänker man inte på mat heller om man ändå inte var hungrig asså (a) Iallafall fick jag i mig ehn halv Billyboy hos Broberg och får icke glömma mitt tilltugg till groggarna nämligen WASA SPORT hahaha xD det var annorlunda men funka hahaha jag tror nog visst att jag kan ha  startat en trend :P hah

sen åkte vi då till Ljusdal och träffade massor med folk man kände och som man inte har sett på länge ( Bergström, Jörgen, Carro och Nypan för att nämna några...)  



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0